søndag, oktober 06, 2013

Doven søndag


En søndag i efterårets tegn

6 kommentarer:

  1. Så lækkert noget hår altså!
    - Og kage for den sags skyld (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg blev helt overrasket over kommentaren! Roder stadig lidt rundt med layout og idéer, og havde ikke tænkt på den som en offentlig blog endnu - selvom jeg jo godt ved, at den er - men nu skubbede din kommentar mig lige sådan rigtigt igang.
      Så tusind tak, og hvor er du sød!

      Slet
    2. Velbekomme, det er jeg vel nok glad for at høre - jeg synes din blog er rigtig fin :D

      - Anne

      Slet
  2. Årh nogle virkelig fine billeder! Det går da overdrevet godt med redigeringen (som vi snakkede om)!

    SvarSlet
  3. Aaaaarh, søde søde Agnes! Tusind tak, det er jeg virkelig glad for, du synes.

    SvarSlet